Η ιστορία της μακρόχρονης και βαθιάς σχέσης μεταξύ αλόγου και ανθρώπου ξεκινά περίπου το 3000 π.χ., κατά τη Νεολιθική εποχή όταν νομάδες από ρωσικές και ασιατικές στέπες άρχισαν να εξημερώνουν τα άλογα με σκοπό αρχικά να πάρουν το γάλα και το κρέας τους και αργότερα να τα χρησιμοποιήσουν για τη μεταφορά φορτίων.
Με τα χρόνια έγιναν απαραίτητοι σύντροφοι του ανθρώπου παίζοντας σημαντικό ρόλο στην επιβίωση και την επέκταση πολλών λαών.
Oλοι οι μεγάλοι πολιτισμοί στηρίχθηκαν στο άλογο. Σε όλους τους πολιτισμούς και ιστορικές περιόδους η κατοχή ενός όμορφου, καλογυμνασμένου αλόγου με χαρακτήρα και επιδόσεις ήταν δείγμα κοινωνικής ισχύος και προβολής. Σε προσωπικό, αφετέρου, επίπεδο, το άλογο ήταν και είναι αποδέκτης αισθημάτων και μεταχείρισης που μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιφυλάσσει ο άνθρωπος σε ζώο.
Στην Ελλάδα του 2013
Ο Ελληνικός Σύλλογος Προστασίας Ιπποειδών ( Ε.Σ.Π.Ι. ) ιδρύθηκε το 2006, με σκοπό να προστατεύει τα ιπποειδή από την κακομεταχείριση και τον βασανισμό, να ελαφρύνει τον πόνο τους , με φροντίδα και αγάπη και να ενημερώνει τους Ελληνες πολίτες για τη σωστή συμπεριφορά και αντιμετώπισή τους.
http://www.greekhorseprotection.gr/
Στην Ευρώπη του 2013
Στην πόλη Skaryszew της Πολωνίας γίνεται το μεγαλύτερο παζάρι αλόγων.
Εδώ καταλήγουν άλογα προς κατανάλωση από τη Ρουμανία, με σκοπό να μεταφερθούν σε σφαγεία της Ιταλίας, με «στρατευμένους» κτηνιάτρους να συντάσσουν -αντί αδράς αμοιβής- «επίσημες» βεβαιώσεις για την υγεία τους.
«Αν η κόλαση υπάρχει, ονομάζεται Ska-ryszew», υποστηρίζουν μέλη της οργάνωσης Stop Skaryszew, που διαμαρτύρεται για όσα συμβαίνουν στην περιοχή. Ενα παζάρι που προσελκύει όχι εμπόρους, αλλά «αδίστακτους εγκληματίες»-μεσολαβητές, οι οποίοι σπεύδουν να αγοράσουν φθηνό κρέας από οικονομικά εξαθλιωμένους κτηνοτρόφους.
Η πολωνική «κόλαση» των αλόγων | Άρθρα | Ελευθεροτυπία
Με τα χρόνια έγιναν απαραίτητοι σύντροφοι του ανθρώπου παίζοντας σημαντικό ρόλο στην επιβίωση και την επέκταση πολλών λαών.
Oλοι οι μεγάλοι πολιτισμοί στηρίχθηκαν στο άλογο. Σε όλους τους πολιτισμούς και ιστορικές περιόδους η κατοχή ενός όμορφου, καλογυμνασμένου αλόγου με χαρακτήρα και επιδόσεις ήταν δείγμα κοινωνικής ισχύος και προβολής. Σε προσωπικό, αφετέρου, επίπεδο, το άλογο ήταν και είναι αποδέκτης αισθημάτων και μεταχείρισης που μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιφυλάσσει ο άνθρωπος σε ζώο.
Στην Ελλάδα του 2013
Ο Ελληνικός Σύλλογος Προστασίας Ιπποειδών ( Ε.Σ.Π.Ι. ) ιδρύθηκε το 2006, με σκοπό να προστατεύει τα ιπποειδή από την κακομεταχείριση και τον βασανισμό, να ελαφρύνει τον πόνο τους , με φροντίδα και αγάπη και να ενημερώνει τους Ελληνες πολίτες για τη σωστή συμπεριφορά και αντιμετώπισή τους.
http://www.greekhorseprotection.gr/
Στην Ευρώπη του 2013
Στην πόλη Skaryszew της Πολωνίας γίνεται το μεγαλύτερο παζάρι αλόγων.
Εδώ καταλήγουν άλογα προς κατανάλωση από τη Ρουμανία, με σκοπό να μεταφερθούν σε σφαγεία της Ιταλίας, με «στρατευμένους» κτηνιάτρους να συντάσσουν -αντί αδράς αμοιβής- «επίσημες» βεβαιώσεις για την υγεία τους.
«Αν η κόλαση υπάρχει, ονομάζεται Ska-ryszew», υποστηρίζουν μέλη της οργάνωσης Stop Skaryszew, που διαμαρτύρεται για όσα συμβαίνουν στην περιοχή. Ενα παζάρι που προσελκύει όχι εμπόρους, αλλά «αδίστακτους εγκληματίες»-μεσολαβητές, οι οποίοι σπεύδουν να αγοράσουν φθηνό κρέας από οικονομικά εξαθλιωμένους κτηνοτρόφους.
Η πολωνική «κόλαση» των αλόγων | Άρθρα | Ελευθεροτυπία
Ο πολιτισμός μιας χώρας κρίνεται με βάση τη συμπεριφορά των κατοίκων της απέναντι στα ζώα έλεγε ο Ινδός ηγέτης Ναχάτμα Γκάντι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου